Onze pechbijstand.
Scoot Assist biedt zijn pechbijstand aan via een netwerk van premium partners. Wij werken ondertussen, tot beider tevredenheid, reeds enkele jaren samen met
11 partners in Vlaanderen.
Jaar ervaring
Samenwerkende premium dealers
Tevreden gebruikers
Wat kunnen wij u voorstellen:
- Een product met garantie op degelijkheid door onze achtjarige ervaring.
- Pechbijstand aan huis en onderweg.
- De langste ervaring en goedkoopste prijs in de markt.
- Ondertussen + 4000 tevreden gebruikers.
- Een extra service – ‘geruststelling’ – voor uw klanten.
- U brengt nieuwe klanten aan tegen een commissie voor het eerste jaar.
Hoe werken wij samen:
- U verkoopt, of schenkt b.v. bij een nieuwe aankoop, onze pechbijstand aan uw klanten.
- U ontvangt van uw klant, bij verkoop, € 74 (huidige prijs) of € 52 van personen met een korting* en bezorgt de klant onze pechpas (kaartje met het toegekende klantennummer en het te bellen noodnummer bij pech).
- U geeft uw nieuwe klant in op onze site (zie onder ‘voor onze partners’) via een persoonlijke toegekende inlog. U kan hier steeds de lijst van al uw ingeschreven klanten raadplegen.
- Na 7 dagen is uw klant verwerkt in ons bestand en op het platform en kan zij/hij rekenen op onze bijstand voor 1 jaar. De contracten zijn steeds voor 1 jaar.
- Achteraf factureren wij aan u (maandelijks of per kwartaal):
€ 74 – 21% btw = € 61,20 – 50% = commissie € 30,60 + 21% btw / nieuwe klant.
*of wij factureren in geval voor personen met een korting, aangesloten bij Kando, Dito, VAPH of NVIL € 52 – 21% BTW = € 42,95 – 50% commissie = € 21,50
- U hebt hier verder geen administratie aan, tegen de vervaldag sturen wij de klant een betalingsuitnodiging om weer voor een jaar aan te sluiten.
Hoe ondersteunen wij u:
- Wij bezorgen u een voorraad pechpassen.
- Wij drukken voor u gepersonaliseerde A5-flyers.
- Een gepersonaliseerde roller-up per winkel/vestiging.
- Een vermelding met logo op onze site en onze facebookpagina.